Könnyen feltölthető a számlázóprogramból exportált ügyféltörzs adatbázis, majd a vásárlóhoz egyszerűen kapcsolható az általa rendszeresen vásárolt termékek listája. A rendelési felület okoskészülékekről és asztali eszközökről egyaránt online elérhető.
Az EasyOrder előnyei az átlagos webáruházakkal szemben a bevezetést követő 1-2 héten belül már érezhető lesz.
Kereskedők részére:
Vásárlók részére:
Napjainkban a webáruházak használata már elengedhetetlen, azonban a nagykereskedések életében még mindig nagyon sok vásárló adja le rendeléseit emailben, telefonon, excel táblázatokban. Ilyenkor a kereskedő próbálja a vásárlót a webshop-ba terelni, általában nem sok sikerrel.
Azonban van megoldás!
Az EasyOrder használatának előnyei, amire nem fog a vásárló nemet mondani:
Az EasyOrder nem csak egy rendelést egyszerűsítő szoftver, hanem egy forgalomnövelő eszköz is. A szoftvert használva könnyebben szerez majd új vevőket és célirányos akciókkal növelheti forgalmát.
Ebben lesznek segítségére a különböző kimutatások, melyek grafikonos megjelenítésben segítik az Ön vagy üzletkötői munkáját. A különböző statisztikák segítenek megtervezni üzleti stratégiáját, így tervezett értékesítési, raktározási stratégiája lesz a jövőben.
Emellett vásárlói is megkapják ezt a funkciót és figyelhetik a felhasználási területeik fogyását. A vásárlói felületükön lekérhető statiszttikák mellett havonta egyszer automatikusan is megkapják emailben az almúlt hónap vásárlási adatait.
Nincs többé kontroll nélküli vevőhajsza!
Az EasyOrder segítségével egyszerűbb, gyorsabb, átláthatóbb és tervezhetőbb lesz az üzletkötők feladata. A jól megtervezett és kontrolált folyamatok csökkenteni fogják az üzletkötésre fordított költségeit, emellett látványosan növelni fogják a bevételeit.
Az új ügyfél rögzítés után könnyen, egyszerűen felviheti a kiajánlott termékeket, beállíthatja az ajánlati árat vagy kedvezményt és elküldheti a leendő partnernek a belépési adatokat. A vásárló a felületre belépve akár már azonnal rendelhet cégétől.
Az ügyfelek megszerzése sose volt ennyire egyszerű és hatékonyi!
Az EasyOrder-ben tetszőlegesen hozhatók létre különböző jogosultságokkal rendelkező felhasználói csoportok, így a cégen belül mindenki csak annyit lát a rendszerből, amennyi a hatáskörébe tartozik.
A rendszer azt is rögzíti, hogy ki, mikor, mit vitt fel, törölt vagy módosított a rendszerben.
Egy biztonsági funkció azt is lehetővé teszi, hogy a belépéshez szükséges felhasználónéven és jelszón túl egy mobiltelefonra érkező kód megadása is szükséges legyen a rendszerbe történő belépéshez.
Kérjen INGYENES online vagy helyszíni programbemutatót és utána próbálja ki 30 napig kötelezettségek nélkül!