Termékek, árak, akciók 

A szoftverben az alábbi lehetőségek vannak a termékek kezelésére:

  • Termékadat export-import
  • Manuális termékfelvitel
  • Vásárlóhoz rendelt egyedi termékek
  • Termékkategorizálás
  • Listaár, szerződéses,- vagy akciós árak rögzítése
  • Termékakciók indítása akár vevőkategóriánként
  • Kimutatások a vásárlóknak és a kereskedőknek is

Minden termék külön adatlappal rendelkezik, ami tartalmazza a legfontosabb tulajdonságait: nevét, cikkszámát, termékkategóriáját, leírását, kiszerelését, mennyiségi egységét, listaárát, áfa kulcsát, fotóját.

Vásárlók kezelése

A szoftver kezeli a számlázóprogramból exportált ügyféltörzs adatokat, melyek egy egyszerű lépésben feltölthetők a rendszerbe.

Minden vásárló külön adatlappal rendelkezik, ami tartalmazza a legfontosabb információkat:

  • Cégnév
  • Cím
  • Adószám
  • Email cím
  • Kapcsolattartó
  • Telefonszám
  • Ügyfélkategória
  • Szállítás időintervalluma
  • Alapkedvezmény
  • Szállítási cím

Minden vásárlói központ tovább bővíthető korlátlan telephellyel.  A telephelyeknél beállítható az árak láthatósága, nettó vagy bruttó értéke és a rendelési folyamataik szabályozhatóak.

Megrendelések kezelése

Kereskedők részére:

  • Nyilvántartott sorszámozott megrendelések
  • Különböző szűrési, keresési lehetőségek
  • Nyomtatható, lementhető excel vagy pdf dokumentumok
  • Megrendelések tételeinek összesítése excelbe
  • E-mail értesítők
  • Kimutatások lekérdezése akár időpontra szűkítve

Vásárlók részére:

  • Visszatölthető megrendelések
  • Nyilvántartott sorszámozott rendelések
  • Különböző szűrési, keresési lehetőségek
  • Nyomtatható, lementhető excel vagy pdf dokumentumok
  • E-mail értesítők
  • Kimutatások lekérdezése akár időpontra szűkítve

SSO
egyszeri bejelentkezési rendszer

Amennyiben egy vásárlónak több szerződött beszállítója van, és mind használja az EasyOrder rendszerét, abban az esetben a vásárló egyszeri bejelentkezéssel akár több szerződött beszállítójánál is tud, könnyen, gyorsan, egyszerűen rendelést leadni.

A vásárló részére csak azok a kereskedők láthatóak akivel folyamatos szállítói kapcsolatban áll és a kereskedő is aktív státuszban kezeli a vevőt.

A központi hitelesítő rendszerben kizárólag a beléptetéshez szükséges adatok kerülnek tárolásra (email cím, jelszó), ezért a kereskedők egymás adatait nem látják.

 
Statisztikák, kimutatások

Az EasyOrder nem csak egy rendelést segítő szoftver, hanem egy forgalomnövelő eszköz is. A szoftvert használva könnyebben szerez majd új vevőket és célirányos akciókkal növelheti forgalmát.

Ebben lesznek segítségére a különböző kimutatások, melyek grafikonos megjelenítésben segítik az Ön vagy üzletkötői munkáját. A különböző statisztikák segítenek megtervezni üzleti stratégiáját, így tervezett értékesítési, raktározási stratégiája lesz a jövőben.

Emellett a szerződött vásárlói is megkapják ezt a funkciót és figyelhetik a felhasználási területeik fogyását.


Értékesítést segítő funkciók

Nincs többé kontroll nélküli vevőhajsza!

Az EasyOrder segítségével egyszerűbb, gyorsabb, átláthatóbb és tervezhetőbb lesz az üzletkötők feladata. A jól megtervezett és kontrolált folyamatok csökkenteni fogják az üzletkötésre fordított költségeit, emellett látványosan növelni fogják a bevételeit.

Az új ügyfél rögzítés után könnyen, egyszerűen felviheti a kiajánlott termékeket, beállíthatja az ajánlati árat vagy kedvezményt és elküldheti a leendő partnernek a belépési adatokat. A vásárló a felületre belépve akár már azonnal rendelhet cégétől.

Az ügyfelek megszerzése sose volt ennyire egyszerű és hatékonyi!

jogosultság-kezelés és Rendszernapló

Az EasyOrder-ben tetszőlegesen hozhatók létre különböző jogosultságokkal rendelkező felhasználói csoportok, így a cégen belül mindenki csak annyit lát a rendszerből, amennyi a hatáskörébe tartozik.

A rendszer azt is rögzíti, hogy ki, mikor, mit vitt fel, törölt vagy módosított a rendszerben.

Egy biztonsági funkció azt is lehetővé teszi, hogy a belépéshez szükséges felhasználónéven és jelszón túl egy mobiltelefonra érkező kód megadása is szükséges legyen a rendszerbe történő belépéshez.

Kipróbálná?

Próbálja ki az EasyOrder kereskedelmi szoftvert 30 napon keresztül, további kötelezettségek nélkül.