Elsősorban olyan cégeknek ajánljuk akik széles termékkörrel dolgoznak és szeretnék a megrendelés felvételi folyamataikat sokkal egyszerűbbé tenni.
A webshop működtetés előnyeit és hátrányait figyelembe véve fejlesztettük és elsősorban a vásárlói élményre fókuszáltunk, de emellett a kereskedő cégek költségoptimalizálását is szem előtt tartottuk.
Az EasyOrder egy online rendelés egyszerűsítő, de emellett költségcsökkentő, munkaidő optimalizáló és gyors forgalomnövelő eszköz, mely használható webshop mellett és helyett egyaránt.
A vásárlói és a kereskedői oldalon is rengeteg előnyt hordoz, melynek bevezetése könnyen és nagyon rövid időn belül megvalósítható, ezért az előnyei szinte azonnal tapasztalhatók.
Nézze meg az ajánló videókat: Kattintson ide!
*Egyedi igény esetén a szoftvert az ügyfél szerverére is telepíteni tudjuk, ebben az esetben azonban az adatmentés és adatkezelés a bérlő feladata, illetve a havi bérleti díj a maximális 250 db ügyfelet tartalmazza + a választott csomag díját.
Kérjen INGYENES online vagy helyszíni programbemutatót és utána próbálja ki 30 napig kötelezettségek nélkül!