Miért hoztuk létre?

Az EasyOrder egy szoftverfejlesztő és egy nagykereskedelmi cég „házasságából” született.

A kereskedelmi cég szerette volna csökkenteni az adminisztrációs terheit, hibamentessé tenni a rendelésfelvételt és a kiszállítást, optimalizálni a raktárkészletet, az üzletkötők munkáját leegyszerűsíteni és a hatékonyságukat növelni,  ezáltal jelentősen csökkenteni a költségeit és növelni a nyereségét.

A szoftverfejlesztő cég tudta, hogy mindezt hogyan valósítsa meg. Így született meg az EasyOrder, amely egy hiánypótló értékesítést támogató online szoftver.

Az EasyOrder fejlesztésekor olyan rendszert hívtak életre, ami az eladó és a vevő oldalon egyaránt rengeteg előnyt hordoz és mindkét piaci szereplő igényeit figyelembe veszi.

Előnyök

  • Az adminisztrációs,- és bérköltségek jelentősen  csökkennek.
  • A rendelésfelvétel és a kiszállítás hibamentessé válik.
  • A számlázásra fordított idő legalább 50%-al csökken.
  • A raktárkészlet optimalizálódik.
  • Az üzletkötők munkája egyszerűsödik, nő a termelékenységük, munkájuk mérhetővé és tervezhetőbbé válik.
  • A járulékos költségek csökkennek, míg a bevételek nőnek.
  • A megszerzett vevők tekintetében minimálisra csökken a fluktuáció.
  • A munkával töltött idő optimalizálódik.

Technikai háttér

  • Az EasyOrder internet alapú bérelhető szoftver, amely asztali gépről, laptopról, tabletről és okostelefonról is egyszerűen használható, telepítést nem igényel.
  • A programot úgy terveztük, hogy átlagos teljesítményű eszközökön is gyorsan, hatékonyan működjön.
  • A rendszer használatához a felhasználó eszközén nem szükséges tárhely.
  • Magas szintű beléptetési rendszerének köszönhetően használata biztonságos.
  • Adatait többszörösen védett szerveren tárolja.

*Egyedi igény esetén a szoftvert az ügyfél szerverére is telepíteni tudjuk, ebben az esetben azonban az adatmentés és adatkezelés a bérlő feladata, illetve a havi bérleti díj a maximális 250 db ügyfelet tartalmazza + a választott csomag díját.

Amit biztosítunk

  • Adatbázis tárolás és felügyelet.
  • Rendszeres adatmentés.
  • Akár saját szerverre történő telepítés.
  • Telefonos és online ügyfélszolgálat.
  • Folyamatos termékfejlesztés.
  • Egyedi fejlesztések gyors kivitelezése.
  • Helyszíni oktatások
  • Rendszerhasználati útmutatók biztosítása

SZERTENÉ MEGNÉZNI MŰKÖDÉS KÖZBEN?

Kérjen INGYENES helyszíni programbemutatót és ha tetszett próbálja ki 30 napig kötelezettségek nélkül!