A kezdet

Az EasyOrder egy szoftverfejlesztő és egy nagykereskedelmi cég „házasságából” született.

A kereskedelmi cég szerette volna csökkenteni az adminisztrációs terheit, hibamentessé tenni a rendelésfelvételt és a kiszállítást, optimalizálni a raktárkészletet, az üzletkötők munkáját leegyszerűsíteni és a hatékonyságukat növelni,  ezáltal jelentősen csökkenteni a költségeit és növelni a nyereségét.

A szoftverfejlesztő cég tudta, hogy mindezt hogyan valósítsa meg. Így született meg az EasyOrder, mely egy hiánypótló értékesítést támogató online szoftver.

Az EasyOrder fejlesztésekor olyan rendszert hívtak életre, mely az eladói és a vevői oldalon egyaránt rengeteg előnyt hordoz és mindkét piaci szereplő igényeit figyelembe veszi.

Előnyök

  • Az adminisztrációs,- és bérköltségek csökkennek.
  • A rendelésfelvétel és a kiszállítás hibamentessé válik.
  • Az árubeszerzési folyamat egyszerűsödik.
  • A raktárkészlet optimalizálódik.
  • Az üzletkötők munkája egyszerűsödik, nő a termelékenységük, munkájuk mérhetővé és tervezhetőbbé válik.
  • A járulékos költségek csökkennek, míg a bevételek nőnek.
  • A megszerzett vevők tekintetében csökken a fluktuáció.
  • A munkával töltött idő optimalizálódik.

Technikai háttér

  • Az EasyOrder internet alapú bérelhető szoftver, amely asztali gépről, laptopról, tabletről és okostelefonról is egyszerűen használható, telepítést nem igényel.
  • A programot úgy terveztük, hogy átlagos teljesítményű eszközökön is gyorsan, hatékonyan működjön.
  • A rendszer használatához a felhasználó eszközén nem szükséges tárhely.
  • Magas szintű beléptetési rendszerének köszönhetően használata biztonságos.
  • Adatait többszörösen védett szerveren tárolja.

Terméktámogatás

  • Adatbázis tárolás és felügyelet.
  • Rendszeres adatmentés.
  • Telefonos és online ügyfélszolgálat.
  • Folyamatos termékfejlesztés.
  • Egyedi fejlesztések kivitelezése.

Kipróbálná?

Próbálja ki az EasyOrder kereskedelmi szoftvert 30 napon keresztül, további kötelezettségek nélkül.