Kinek ajánljuk?

Elsősorban olyan cégeknek ajánljuk akik széles termékkörrel dolgoznak és szeretnék a megrendelés felvételi folyamataikat sokkal egyszerűbbé tenni. 

A webshop működtetés előnyeit és hátrányait  figyelembe véve fejlesztettük és elsősorban a vásárlói élményre fókuszáltunk, de emellett a kereskedő cégek költségoptimalizálását is szem előtt tartottuk.

Az EasyOrder egy online rendelés egyszerűsítő, de emellett költségcsökkentő, munkaidő optimalizáló és gyors forgalomnövelő eszköz, mely használható webshop mellett és helyett egyaránt. 

A vásárlói és a kereskedői oldalon is rengeteg előnyt hordoz, melynek bevezetése könnyen és nagyon rövid időn belül megvalósítható, ezért az előnyei szinte azonnal tapasztalhatók.

Nézze meg az ajánló videókat: Kattintson ide!

 

Milyen Előnyökkel jár?

  • Az adminisztrációs,- és bérköltségek jelentősen  csökkennek.
  • A rendelésfelvétel és a kiszállítás hibamentessé válik.
  • A számlázásra fordított idő legalább 50%-al csökken.
  • A raktárkészlet optimalizálódik.
  • Az üzletkötők munkája egyszerűsödik, nő a termelékenységük, munkájuk mérhetővé és tervezhetőbbé válik.
  • A járulékos költségek csökkennek, míg a bevételek nőnek.
  • A megszerzett vevők tekintetében minimálisra csökken a fluktuáció, a kereskedő cég pozitív megítélése nő, egyre több lesz a továbbajánlás.
  • Az adminisztratív munkával töltött idő is  optimalizálódik, a termelékenység itt is nő.

Hogyan használható?

  • Az EasyOrder internet alapú, havi bérleti díjas szoftver, amely asztali gépről, laptopról, tabletről és okostelefonról is egyszerűen használható, telepítést nem igényel.
  • A programot úgy terveztük, hogy átlagos teljesítményű eszközökön is gyorsan, hatékonyan működjön.
  • A rendszer használatához a felhasználó eszközén nem szükséges tárhely.
  • Magas szintű beléptetési rendszerének köszönhetően használata nagyon biztonságos.
  • Adatait többszörösen védett szerveren tárolja, vagy akár kérheti saját szerverére telepítva is.*

*Egyedi igény esetén a szoftvert az ügyfél szerverére is telepíteni tudjuk, ebben az esetben azonban az adatmentés és adatkezelés a bérlő feladata, illetve a havi bérleti díj a maximális 250 db ügyfelet tartalmazza + a választott csomag díját.

Amit vállalunk

  • Adatbázis tárolás és felügyelet.
  • Rendszeres adatmentés.
  • Akár saját szerverre történő telepítés.
  • Telefonos és online ügyfélszolgálat.
  • Folyamatos termékfejlesztés.
  • Egyedi fejlesztések gyors kivitelezése.
  • Helyszíni oktatások
  • Rendszerhasználati útmutatók biztosítása

SZEReTNÉ MEGNÉZNI?

Kérjen INGYENES helyszíni programbemutatót és utána próbálja ki 30 napig kötelezettségek nélkül!