Funkciók és árak

A szoftver 30 napig díjmentesen tesztelhető!

 

A rendszer korlátlan számú termék/termékkategória, vevő/vevőkategória és telephely kezelésére alkalmas.

A havi alapdíj mellett a tárgyhóban rendelést leadott 251. vevőtől (ebbe beleszámít a regisztrált telephelyek száma is) további vevőkre már nem számítunk fel díjat.

A kalkulátorban látott ár az EasyOrder szerverén történő adattároláskor érvényes.

Lehetőség van a kereskedő cég saját szerverére történő telepítésre is, ebben az estben azonban mivel nincs adat a vásárlók számáról, az első hónaptól a 250 vevőhöz tartozó maximális díj fizetendő.

A csúszka mozgatásával megnézheti milyen havidíjat
fizetne az aktív vevőszám után!

0 vevő

 .
 

 SZOFTVER FUNKCIÓK

 Havi alapdíj:* 59000 Ft + Áfa / hó

Termékek kategorizálása

Cikklista import/export
Termékfotó import/export
Ügyféltörzs import/export
Ügyféltermékek importálása vagy manuális felvitele
Üzletkötők kezelése

PDF melléklet a rendelésekről

Kedvezmény, egyedi szerződéses ár kezelése

Arculat varázsló

Logó feltöltése, egyedi színek kialakítása, fejléc/lábléc szöveges tartalmának kezelésének lehetősége a kereskedői admin felületen. A kialakított arculat megjelenik a vásárlói felületen.

Jogosultság kezelés

Tulajdonosok, felső,- és középvezetők, értékesítők, üzletkötők, ügyfélszolgálatosok jogosultságainak beállítása.

Reszponzív rendelési felület

Rendszernapló

PDF | EXCEL melléklet a rendelésekről

Korlátlan vásárlói telephely létrehozása

szállítási területek kezelése + árak láthatóságának beállítása + előrendelés
vagy közvetlen rendelés beállítása

Vevők kategorizálása

Grafikonos forgalmi kimutatások a kereskedők részére

vevőkategóriánként, termékkategóriánként, üzletkötőnként

Rendelésösszesítő letöltése excelben

Szállítási díjak paraméterezése

Termékdíj beállítási lehetőség

Forgalmi kimutatások a vásárlók részére

(forgalom termékenként, termékkategóriánként, telephelyenként)

Automata ügyfélértesítő email rendszer

Megrendelések státuszának módosításakor automata email az ügyfeleknek.

Havi kimutatások automatikus küldése emailben a vásárlók részére

+ Számlázó programmal való kompatibilitás
  • Az EasyOrder-be beérkező megrendelések terméktételei mellett az aktuális raktárkészlet megjelenítésével az ügyintéző azonnali adatot kap arról, hogy mely tételek igazolhatóak vissza a vásárlónak szállításra
  • A szállításra visszaigazolt megrendelésekről automatikus megrendelés  generálása a számlázóprogramban, melyről elkészíthető a számla
  • Az összekötéssel a megrendelések feldolgozásának munkaideje a töredékére csökkenthető
  • Egyedi fejlesztési igény esetén.
  • A fejlesztés elkészülte után a havi alapdíj változatlan marad.
  • A már lefejlesztett és kompatibilis számlázó szoftverekkel történő összekötés ingyenes.
  • Jelenleg működő kompatibilis szoftverekről érdeklődjön elérhetőségeinken.

A feltüntetett ár tartalmazza:

  • Az alap havidíját.
  • Az aktív vevők után fizetendő havidíjat.

    Ki számít aktív vevőnek? 
  • Az elszámolt tárgyhóban legalább 1 rendelést leadott regisztrált vásárló vagy annak valamelyik telephelye.

Az aktív vevők végtelen számú megrendelést adhatnak le az elszámolt időszakban, a számlázáskor azonban minden vevővnél csak egy rendelést veszünk alapul és a további megrendeléseik után nem számítunk fel egyéb díjat.

További kérdés esetén keressék kollégáinkat bizalommal!

SZERETNÉ MEGNÉZNI?

Kérjen INGYENES online vagy helyszíni programbemutatót és utána próbálja ki 30 napig kötelezettségek nélkül!